Opetushallitus järjestää webinaarin koulutuksen järjestäjille työpaikkajaksojen osa-aikaisuus- ja keskeytymistiedoista. Webinaarissa käydään läpi koulutuksen järjestäjiltä saatuja kysymyksiä ja käydään samalla läpi ohjeistuksen ja käytännön tilanteita työpaikkajaksojen tallentamisesta eHOKSiin.
Aika: maanantai 25.4.2022 klo 14.00 – 15.30
Kohderyhmä: HOKS-tietoja eHOKSissa ylläpitäville ja työelämäpalautteen tietoja käsitteleville ammatillisen koulutuksen toimijoille
Sisältö: Opiskelijan HOKSiin suunniteltujen työpaikkajaksojen osa-aikaisuustiedon ja keskeytymistilanteiden tallennus eHOKSiin. Webinaarissa käydään läpi näihin liittyvä ohjeistus ja vastataan saatuihin ennakkokysymyksiin.
Ennakkokysymykset: Pyydetään lähettämään viimeistään keskiviikkona 20.4.2022 tämän ennakkokysymykset -linkin kautta.
Ennakkoilmoittautumista ei tarvita: osallistumislinkki
Tilaisuutta ei tallenneta. Esitysmateriaali julkaistaan tilaisuuden jälkeen eHOKS ja Arvo -järjestelmien wikisivustoilla ja kysymysten vastauksia tarvittaessa UKK-palstalla.
Webinaarin järjestää eHOKS ja Arvo -neuvontapalvelut.